Tutup Iklan Close Ad
Connect with us

Kreatif

10 Kek Yang Korang Tak Percaya Tu Sebenarnya Kek

Published

on

Oleh: Azwar Kamaruzaman

Kalau dulu nak makan kek ni, kena tunggu hari jadi je. Tapi sekarang dah boleh makan hari-hari. Agak mengidam kek dah boleh cari kedai kek yang berada di merata tempat.

Lepas tu, dulu-dulu punya kek kalau tak bulat mesti bentuk petak. Hebat sikit pun, kek tu bertingkat-tingkat. So boring! Tapi sekarang dah boleh request dah nak bentuk kek apa. Sebut je, mesti boleh dapat punya.

Kadang-kadang bentu kek tu tak masuk akal. Tapi itu lah kenyataan yang harus diterima. Macam 10 jenis kek dekat bawah ni!

#1 Kek ni sesuai untuk bibiliophic.

#2 Cuba teka kek ni daripada cerita kartun mana?

#3 Untuk pencinta sneakers sejati, kek ini untuk anda!

#4 Kek ni sesuai sangat untuk mereka yang suka barangan antik

#5 Buat pencinta muzik, kek ini sangat sesuai untuk anda.

#6 Tak tahu nak kek macam mana untuk hari perkahiwnan anda? Nah kami cadangkan tema fairytale!

#7 Kek ini sangat sesuai diberikan kepada kawan korang yang seperti mak cik bawang! Eh!

#8 Untuk mereka yang memiliki konfiden yang tinggi, sangat seusai lah dengan kek ni.

#9 Kek ni sangat detail dan mesti susah gila nak buat!

#10 Kek paling exotic yang pernah kami lihat. Kalau korang sanggup tak nak makan kek ni?

 

Sumber: Brightside.me

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending