Tutup Iklan Close Ad
Connect with us

Tengok Sini

Comel Je Cara Cikgu Ni Ambil Hati Pelajar

Published

on

Ada macam-macam cara yang dilakukan cikgu untuk menarik hati pelajar. Salah satu daripadanya dengan cara mewujudkan teknik bersalaman unik untuk setiap pelajar seperti cikgu ni:

Tetapi korang bayangkan kalau dalam setiap kelas ada 40 pelajar dan cikgu tu mengajar 4 buah kelas… Berapa banyak teknik bersalaman yang cikgu tu kena hafal? Silap-silap baru nak ingat, pelajar tu dah habis belajar

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending