Tutup Iklan Close Ad
Connect with us

Mudah Terhibur

Pusing Belakang Nak Tengok Isteri, Tapi Bila Toleh Muka Orang Lain

Published

on

Ramai yang mengakui kawan baik memberi kita semangat dalam kehidupan, boleh bergelak ketawa, berkongsi suka duka dan membuatkan kita rasa dihargai walaupun bukan darah daging sendiri.

Dah nama pun kawan baik, tiap kali lepak sama ada je benda merepek yang kita buat. Tipulah kalau anda dan kawan baik anda tak macam ni kan. Tak mungkinlah 24 jam serious talk kot. Hehe!

Samalah macam dua orang member baik ni. Gambar mereka berdua ni bikin admin pecah perut kot. Mana taknya, boleh pula member baik brader ni buat kejutan tukar tempat dengan pengantin perempuan. Yang tak tahan tu, dia  siap sarung gaun pengantin kot. Gila epik ni!

Difahamkan, VanSickle sempat menarik nafas panjang sebelum dia menoleh ke belakang untuk melihat isterinya. Pusing-pusing je best-friend tercegat kat belakang. Apa lagi, gelak besarlah pengantin tu kan. Sumpah lawak!

Tengok ni.

VanSickle bersama member baiknya, Koyl.

 

Sumber: BoredPanda

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending